2012. május 7., hétfő

Outfitek mostanában

Sziasztok!
Bocsi, hogy ilyen sokáig nem adtam hírt magamról, de nagyon összejöttek a dolgok mostanában. Inkább a részletekbe nem mennék bele, de most már minden megoldódni látszik. :-))
Ez idő közben természetesen nem feledkeztem meg a kis blogocskámról úgyhogy gyűjtögettem az anyagokat. Most 2 outfitet hoztam nektek még a május 1-jei hosszúhétvégéről. Illetve a mostani körmöcskéimet is megörökítettem Nektek.

Napszemcsi: New Yorker
Felső: Mango
Szoknya: Ázsia Center
Papucs: Kínai
Táska: Tally Weijl
Vasárnap Anyuval és a kicsi szerelmemmel Soltvadkerten jártunk. Sütiztünk a cukrázdában, amit biztosan sokan ismertek innen a környékről. Utána elementük a Büdös :-)) tóhoz, ami szerintem nem is volt büdös, de nem fürödtünk csak beletapicskoltam a lábammal majd fotózkodtam. Hát mit mondjak nem könnyű a pasimat rávenni a fotózásra, így nem is készültek túl nívos képek, de hát ez van. Inkább maradok a saját készítésű fotóknál :-)).

Fülbevaló: dm (Marinától ajiba)
Öv: H&M


Hát igen a szoknyámon azért meglátszanak az 1 órás autóút gyűrődései, de hát persze nekem is ilyenkor kell szoknyát felvennem.


A másik outfit május 1-jei. Kecskeméten voltunk a vízműdombnál. Igazából rém uncsi volt, még szerencse, hogy taliztunk ismerősökkel így legalább elütöttük az időt. Borzasztó meleg volt, legszívesebben úsztam volna egyet a tóban, de hát persze nem úgy készültünk. Inkább csak irigykedtünk a wakeboard-osokra akik nagyokat zakóztak a vízbe :-))).
Felső: Tally Weijl
Szoknya: Fullmoon jeans
Táska: Tally Weijl (igen népszerű nálam)
Szandál: Gisele Bündchen Ipenama környezetbarát szandija
(tudom, hogy nem látszik de ezt meg kellett veletek osztanom)
Természetesen a többi kép megint előnyteleül sikerült (gondoljatok bele, hogy ez a legértelmesebb akkor milyen lehet a többi) na mindegy.
És akkor a mostani körmöm, melyet körmösünk Marina készített még 2 hete úgyhogy már nem sokára jön a következő fazon. Ez is géllak és a saját találmányom az akril pöttyös minta :-)))



Na mára ennyi. Igérem legközelebb valami komolyabbal jelentkezem. Remélem azért tetszett ez az összeállítás is! Szép napot!
XOXO Cili

5 megjegyzés:

  1. De csinos vagy,és még a körmöd is szuper o.o!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Aranyos vagy :-))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó kis blogod van, tetszenek a bejegyzéseid a körmeid pedig nagyon-nagyon jók! :)
    Fel is iratkoztam hozzád, ha van kedved, kukkants be! :)
    Puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Egyébként nagyon aranyos vagy a képeken! :)

    VálaszTörlés
  5. uuuh de szép körmök **,
    nagyon aranyos a blogod. :) követve!
    ha gondolod nézz be hozzám és kövess te is.
    puszi.
    www.ourdrug.blogspot.com

    VálaszTörlés