2012. április 16., hétfő

Purple Chic

Sziasztok Szépségeim!
Ma hoztam  nektek egy kicsit erősebb, bulis sminket. Ma ugyanis nem dolgoztam, így eszembe jutott, hogy egy kicsit kísérletezgetni fogok. Itthon nincs olyan sok smikes cuccom, mint a kozmiban, de azért összehoztam valamit ezekből is. Kedvenc színem a lila, magamon is ill. minden más formában is. A kozmiban ahol dolgozom ott is a lila dominál, ill. a mostani  képek háttere is lila, mivel anno ebben a szobában kezdtem bontogatni a szárnyaimat a szépségipar területén (ma már gardróbként funkcionál).





Felhasznált anyagok:
Arc: Garnier BB krém
        Lanéche medium korrektor a szemkörnyékre
        BYS Pretty in Pink pirosító

Szem: Belső szemzugba Artdeco 0480-as szemhéjpúder
           Mozgószemhéjra tettem a Debby Colorcase Mono 07-es szemhéjpúderből és a Nouba 56-os szemhéjpúderből
          Külső V-be tettem az L.A.Colours 10-es Aquatic Paradise palettájából a feketét
          A szemöldökcsontra és a belső szemzugba tettem a Rimmel Metallic Stars 016-os twinkle görgős selyemfényéből
         Tusvonalat a Manhattan Dip Eyelinerrel húztam

Szemöldök: Essence Long Lasting 02-es hot chocolate szemceruzát vittem fel ferde ecsettel

Szempilla: L'oréal Volume Million Lashes Extra-black spirál

Ajkak: Az Avon 24 karátos rúzs Golden Peach színét tettem. (Lehet, hogy az arany csillámok annyira nem illenek a lila szemhez, de ezt a rúzst már olyan rég használtam és szeretem is úgyhogy most ezt használtam. Ennyi!)


A BB krémről csak annyi, hogy nekem bejött. Már egy pár napja használom, kárt nem okozott a bőrömön és szép egységes színt ad. A tartóssága azért nem az igazi, mondjuk be kell vallanom, hogy elég sokat nyúlkálok az arcomhoz főleg, ha ideges vagyok, amit a pirosítok sem nagyon bírnak, de hát ez vagyok én. Tehát ha reggel bekenem az arcom és még délután vagy este van programom, akkor újra kell krémeznem. Viszont az is igaz, hogy nem kell belőle sok, tehát viszonylag gazdaságos is.

Remélem tetszett a napi sminkem! További szép napot!
XOXO Cili

1 megjegyzés:

  1. Van egy meglepetésem számodra :)
    http://avianarahl.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award-dij.html

    VálaszTörlés