2012. március 26., hétfő

Zsákmányok mostanában

Sziasztok Csajszik!
Remélem jól indult a hetetek! Már az előző bejegyzésemben utaltam egy közelgő zsákmányolós postra, hát most itt is van. Ez az első hasonló írásom, úgyhogy légyszi nézzétek el nekem a bakikat. Nagyon igyekszem, hogy jó legyek.
Szombaton a Malomban jártam Kecskeméten és beszereztem pár új cuccot, illetve helyben is találtam egysmást.


Tudom, hogy kár a piros háttér miatt, de sajnos nem találtam megfelelőbbet. Ígérem ezen még dolgozom. A szinek majdnem teljesen véletlenül jöttek így össze. A sálat még pár hete vettem egy helyi butikban 2000 valahányszáz forintért. A nacit meg a többit a Malomban és csak itthon vettem észre, hogy szinte tök egyforma a szinük :-). A nacit egyébként a Tally Weijl-ben vettem 6800 valamennyiért ugyanis a hétvégén farmer akció volt a Malomban, így 20% kedvezménnyel árulták a farmereket az üzletek. Ez a szín szerintem olyan korallos vagy lazacos rózsaszín. Sosem volt még ilyen szines nadrágom, de most annyira nyomják a szines cuccokat, hogy muszáj volt beújítanom. Sőt szerintem a Glamour napokon veszek más színben is. Nagyon szép szinekben kapható. Most amúgy az összes Tally-s cucc tetszik szinte. Annyira vidámak és szinesek, bohókásak, mint én :-)
Imádom ezt a sálat. Kár hogy nem csináltam róla kiterített képet, mert akkor látnátok, hogy mennyi szinű bojtocska van rajta. Ez azért jó mert az összes színnel lehet a sálat kombinálni. Igazából én a magam részéről egy egyszínű felsőt dobnék fel vele, mert mintával talán már egy kicsit sok lenne. De lehet hozzá sárga, kék, zöld, fehér felsőt is párosítani. Nagyon tetszik még az is hogy hatalmas, így még nyáron strandkendőnek is lehet alkalmazni. Hát nem csodás, hogy ennyire ki lehet használni?
Ezt a darabot a H&M-ben vettem 790Ft-ért. Már rég szerettem volna egy hasonlót mert HATALMAS szükségem volt rá, nélküle nem élet az élet ugyebár.
Az övet is a H&M-ben vettem 1290Ft-ért. Úgy emlékszem van még világosabb rózsaszín, fekete, meg még egy pár színben de azok nem érdekeltek így nem néztem meg rendesen. Már így belegondolva jobb lett volna egy barna vagy kék öv hozzá, hogy egy kicsit elüssön, majd talán legközelebb beszerzek egy olyat is.
Ezt a pipőkét is függetlenül a többitől vettem még a múlt héten egy kínaiban 2500Ft-ért. Úgy látszik rákattantam a rózsaszínre pedig én nem keresem, ő talál meg engem mindíg :-). Amúgy ez a cipő tényleg igazi balerina, mert olyan mintha mezítláb járnék benne. Azt hallottátok, hogy már nem divat a balerina cipő? Ki találta ki ezt a baromságot? Nálam tuti divatban van, meg lesz is még egy darabig. Szerintem a legkényelmesebb viselet a rohangáláshoz.
Hát ennyi az új zsákmányom mostanában.

Ettől független téma, hogy ma elkezdtük a csajokkal a szalonban a 3 napos léböjtkúrát (már az 1. nap kipipálva jupppi). Nem mondom, hogy könnyű, de ha még én, aki imád mindíg enni és sokat enni meg tudom csinálni, akkor bárki. Szorítsatok még 2 napig, küldjetek egy kis akarerőt!
További szép hetet! Méregtelenítésre fel!
XOXO Cili



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése