2012. április 14., szombat

Glamour napok + egy-két mostani zsákmány

Sziasztok Csajszik!
Tegnap este Norbival átmentünk a kecskeméti Malom bevásárló központba, hogy az ő részére elhasználjuk a Retro kupont. Állítólag kinézett egy felsőt de végül semmi sem lett belőle. Bezzeg én, mondjuk úgy, hogy nem üres kézzel tértem haza :-).

Ahogy beléptünk a Tally-ba egyből szembe találkoztam ezzel a gyönyörű táskával. Már régóta vágytam egy ilyen láncos, steppelt tatyóra. Tudom, hogy a szine egy kissé meredek (szinte mindenki kiröhögte), apu szerint ha ezt hordom tuti nem ütnek el biciklizés közben haha :-). Nekem amúgy tetszik, hiszen az idei nyár a szinekről fog szólni, ugye?
20% kedvezménnyel volt 3195Ft
Párducmintás belső :-)
Másik szerzeményem még a Tally-ból ez az ing, amire már szintén nagggyon de naggyon régóta vágytam. Nyáron majd csak egy cicanacival vagy egy forrónacival is lehet hordani. Volt még naracs színű kockás is.
20% kedvezménnyel volt 3995Ft
A H&M-ben sajnos nem volt most Glamourozás de nem baj, mert így is találtam egy akciós felsőt (pontosabban többet is, de leredukáltam a vásárlást egyre). Ebből is volt még fekete és lila színben.
1500Ft volt, erős rózsaszín szine van egyébként
Ebből M-et vettem, de még így is nagyon laza a fazonja. Szerintem jó lesz majd cicanacihoz, de farmerhez is. Így önmagában hétköznapra is fogom hordani, de egy nyakláccal feldobva és szoknyával buliba is tökéletes lesz. Vettem még egyébként 3 bugyit is, de azt nem fotóztam le ha nem haragszotok :-). Szeretem a H&M-es bugyikat mert jó az anyaguk és tartósak is meg kényelmesek és 1990Ft a 3 db.
Na egyelőre ennyi a Glamouros felhozatal, de vasárnap még megyek a tesómékkal is, úgyhogy talán még lesz egy-két zsákmány :-).

A plusz dolgok pedig ezek, amiket a héten szereztem be:
Anyukám nyuszikája hozta nekem ezt a BALLONkabátot. Egyszerűen hihetetlen, hogy kezdi felvenni a ritmust a divattal. Eddig sosem mert nekem venni semmit mivel nem igazán volt képben, de úgy látszik mostmár idomul hozzám. Nem is értem, hogy honnan örököltem a divat és a shopping iránti vonzódásomat, hiszen anyu általában férfi! ruhákban jár :-)

Az árát ugye nem tudom, de a Lidl-ben vette anyuci
A New Yorkerben vettem ezt a napszemcsit:
3090Ft
Van amúgy sok napszemcsim, de mindíg kellenek újabb darabok is. Szeretem nagyon a pilóta szemcsiket, csak azokkal az a bajom, hogy nem tudom feltolni a fejemre mert a papucsa beleragad a hajamba. Ezen olyan nincs így feltolhatom a hajamra, mint egy hajpántot. Imádom.

Van egy kis dm-es haul is. A Glamour napok keretében a Garnier BB krém is 25%-os akcióval kapható a hétvégén. Amúgy nem vettem volna meg, de így gondoltam kipóbálom. Ma volt rajtam még csak először, de meg vagyok vele eddig elégedve. Nem szeretnék külön postot szentelni neki mivel már rengeteg bloggerina foglalkozott vele. Ajánlom mindenkinek, akinek nem problémás a bőre csak szeretné, ha egységes bőrképe lenne. A bőrhibákat természetesen nem palástolja, így a karikáimra nekem is kell külön korrektort használnom. Vettem még a leértékelt termékek közül egy Alverde rúzst és tust. Nagyon tetszik az Alverdének ez az új kollekciója, a Mademoiselle, rózsaszinalapon fehér pöttyös és csipke mintás egy fekete masnival :-)

A tus nem túl tartós, de szép színe van és nagyon jó az ecsete, tehát szép vonalat lehet vele húzni.
Ez a Graphite színű 20-as tus. Akciós ára 799Ft
Természetesen nude színű Rosé 30-as szín.
Szeretem az Alverde rúzsokat, csak a szaguk egy kicsit furi, de nem annyira zavaró.
Akciós árs 699Ft.
Ennyi volt a mostani zsákmányos postom. Remélem tetszett. Hamarosan még tuti bővülni fog :-)
Ti miket vásároltatok mostanában, illetve a Glamour napok alatt?
További szép hétvégét! XOXO Cili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése