2012. április 9., hétfő

Tavaszi randizós smink

Sziasztok Csajszik!
Először is kellemes húsvéti ünnepeket kívánok, még ami maradt belőle. Remélem felkészülten, piros tojásokkal felfegyverkezve várjátok a locsolókat. :-) Ma hoztam neketek egy kis laza sminket. Barátnőm, aki szintén Cili kért meg, hogy a barátja érkezésére találjak ki neki valami cuki sminket. Hát ez lett belőle, remélem a randi kimenetelét csak pozitívan befolyásolta haha :-)

 Felhasznált anyagok:
Arc: Dr Spiller Hydro Color krém (világos)
        Artdeco kompakt pirosító 0850
Szem: A karikákra és a szemhéjra a jobb tapadás érdekében Malu Wilz korrektort tettem. Az egész szemhéjra pedig a Manhattan Go big! eyeshadow pen Pearl 12N árnyalatát használtam.
A belső szemzugba tettem bronzosat egészen a szem közepéig egy noname 120 színű palettából, amit még tavaly rendeletem az amazonról.
A külső V-be tettem az Alverde mineral 04-es Aubergine nevű szemhéjpúderéből.


Majd a felső szempillák tövébe fekete szemhéjpúderrel húztam egy vonalat. Alul pedig kihúztam az Artdeco fekete szemceruzájával.
Szempillák: Malu Wilz Dramatic Look spirál
Száj: Essence 09-es Nude Coral szájceruza
         Alverde 10-es Light Rose rúzs
        Rimmel Twist & Shine 030-as swinging szájfény

Szemöldök: szintén a 120-as palettából tettem egy világos barnát.
Remélem tetszett ez a tavaszi, fiatalos smink! Élvezzétek az ünnep hátralévő részét!
XOXO Cili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése